Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008

8 και σήμερα....

οταν ενα άτομο που νιώθεις σα δικό σου , που το αγαπάς και το ποθείς , σου λέει ψέματα , σε μειώνει μπροστά σε τρίτους και σου συμπεριφέρεται σαν να είσαι σκουπίδι τι πρέπει να κάνεις . Μα και ασφαλώς να το ξεπεράσεις ...πως γίνεται αυτό όμως. Αν είσαι κολημένος ? με το να επιμένεις να την θέλεις ακόμα και να σκέφτεσαι πώς θα την ξανακερδίσεις δεν είναι το ίδιο με το να αποδέχεσαι τα όσα άσχημα σου έχει πεί? είναι τραγική κατάσταση και όσο και αν ξεχνιέμε μερικές φορές πάντα το μυαλό μου γυρίζει στην κατάσταση θλίψης και απογοήτευσης για έναν άνθρωπο που πίστευα ότι ταιριάζαμε. Που είχα μοιραστεί μαζί του όσα είχα στην ζωή μου.
Είναι πολύ δύσκολο να κρατηθείς σε ένα επίπεδο αυτήν την στιγμή. Όταν μαθαίνεις ότι η κοπελία σου σε αποκαλεί πρώην πριν κάν χωρίσεις και μετά ρίχνει κα το βάρος του χωρισμού σε εσένα...φεύγει η γη κάτω απο τα πόδια σου. Ειλικρινά εκείνο το βράδυ δεν ήξερα τι έκανα για κανα μισάωρο. Θυμάμε μόνο ότι πρόσεχα να μην βγω στον δρόμο και έχω άλλα μπλεξίματα μετά...έστειλα και sms, αυτό το θυμάμε ,μόνο που χρειάστηκε να ξαναδιαβάσω αργότερα τι έγραψα. πώς έγινε αυτό ? εγώ σε ένα πάρκινκ να περπατάω καπνίζοντας και να είμαι σε άλλη διάσταση, δεν καταλάβαινα τι γινόταν γύρω μου....

οι σκέψεις τελικά και τα αισθήματα δεν πνίγονται εύκολα. Γιατί να μήν είμαι παρτάκιας και να κοιτάω μόνο πως θα περάσω καλά , γιατι ?? έτσι πρέπει να γίνω? Με πόνεσε , μου ρήμαξε την ζωή στο πίο δύσκολο σημείο έως τώρα , και η λογική λέει να μην την ξαναδώ ποτέ και να μην έχω ούτε σάλιο να την φτύσω. Η καρδία όμως προστάζει άλλα . Και δυστηχώς είμαι το κλασσικό παράδειγμα του ανθρώπου που λειτουργεί με το συναίσθημα και όχι τη λογική...

αύριο δίνει μάθημα , καλή σου επιτυχία μπέμπα

Δεν υπάρχουν σχόλια: